środa, 30 stycznia 2013

SERIA Z KOŁYSKĄ

Moja koleżanka została niedawno Mamusią. Chcąc zawiadomić bliskich o tym radosnym fakcie i jednocześnie podziękować za otrzymane prezenty, poprosiła mnie o zrobienie serii karteczek. Wizję miała jasno sprecyzowaną - miało być prosto, elegancko. Cały urok kartek to wybrany przez nią stempel z kołyską oraz piękny turkusowy papier. Tak oto powstały:



Stempel pochodzi z nieocenionej Montażowni, a papier to arkusz z mojego ukochanego Summer & Latte Studio75. Po cięciu turkusów zostało mi co nieco - idąc za ciosem potworzyłam jeszcze inne kartki o zupełnie różnej tematyce, ale o tym innym razem ;-) Za to dziś pokażę Wam zajawkę tego, nad czym obecnie siedzę:


Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie słówko :-) Ściskam Was!

20 komentarzy:

  1. same cuda Ewcia... same cuda...

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnosci ale ten album bedzie boski- zazdraszczam komus :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albumik dla mojego siostrzeńca, wyszło niezgorzej ;) wkrótce pokażę ;)

      Usuń
  3. piękne te karteczki a i albumik zajawkowy będzie ciekawy♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, proste i delikatne. Juz się nie mogę doczekać na ten album ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię prosto :) A z albumu jestem zadowolona :)

      Usuń
  5. Fajny pomysł z tymi karteczkami z kołyską. Chciałabym tak zostać powiadomiona o narodzinach dzieciątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Czarna Damo :) ja żałuję, gdy moje dzieci się urodziły, to jeszcze nie siedziałam w papierkach ;)

      Usuń
  6. śliczności :) zresztą sama o tym wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wtedy, gdy od kogoś usłyszę (przeczytam) potwierdzenie ;)))

      Usuń
  7. O tak.. ja też ostatnio "ciacham na prosto" :D
    Śliczny ten papier!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ciachanie na prosto ma swój urok, nieprawdaż? ;)
      A ten papier - uwielbiam!

      Usuń
  8. Fajny pomysł z tymi podziękowanio-powiadamiaczami :) Wykonanie perfekcyjne, buziole :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pomysł wyszedł od Klientki, ja tylko urzeczywistniłam Jej wizję :)

      Usuń
  9. Piękności :) W prostocie siła :)
    A album - robi się grubasek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. C&S rules ;)
      A album naprawdę opasły wyszedł :)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...