sobota, 12 stycznia 2013

ZMIANY, ZMIANY...

Jak pewnie zdążyliście zauważyć - nastąpiły w Zakątku pewne przetasowania. Dzięki zmianie ustawień będę mogła teraz odpowiadać na Wasze komentarze bezpośrednio pod nimi. "Zakątkowe szufladki" zniknęły z prawego paska bocznego, za to pojawiły się u góry strony w postaci zakładek. Dodatkowo w każdej zakładce znajdziecie zdjęcia przykładowych prac z danej kategorii. Z kolei konkretna kategoria otworzy się po kliknięciu na podpis pod fotografią. Ufam, iż usprawni to wyszukiwanie wybranych moich tworów. Poza tym lewy boczny pasek także usunęłam - miejsce przeznaczone na posty mogło się dzięki temu rozszerzyć, a to znaczy, że również zdjęcia będą mogły być większe i wyraźniejsze.

Mam nadzieję, że dzięki tym operacjom blog będzie bardziej przejrzysty, a Wy milej będziecie tu spędzać czas :-)

Dziękuję Wam za miłe słowa zostawione pod wczorajszym aniołkiem :-)
Ja po raz trzeci rozpoczęłam odrabianie blogowych zaległości - podobno do trzech razy sztuka... ;-)
Ściskam Was życząc spokojnego wieczoru.

13 komentarzy:

  1. Ewa, dzekuję za kartkę świąteczną :)
    Bardzo ładnie tu u Ciebie po zmianach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, cieszę się że w końcu dotarła :)
      Dziękuję za opinię, jest dla mnie cenna.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, Wasze opinie są dla mnie bardzo cenne :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł z usunięciem lewego paska, rzeczywiscie lepiej sie czyta. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodziło - cieszę się, że udało się osiągnąć zamierzony efekt :)

      Usuń
  4. ja też sie przymierzam do porzadkowania wygladu bloga... to chyba kwestia nowego roku♥
    jest bardziej przejżyście, to bez dwu zdań!
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie Justyś - nowy rok bardzo sprzyja reorganizacjom ;)
      Powodzenia w Twoim przemeblowaniu ;)

      Usuń
  5. O jaa... ale tu miejsca... rozsiądę się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę wdzięczna za podpowiedź gdzie ustawić tą możliwość odpowiadania na komentarz bezpośrednio :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...