wtorek, 15 stycznia 2013

W ŻÓŁWIM TEMPIE...

W żółwim tempie odrabiam zaległości w komentowaniu, ale najważniejsze, że proces trwa - więc pewnie kiedyś dobrnę do końca ;-) Ale pozostając w temacie żółwi - dzisiaj właśnie te zwierzątka pojawią się w Zakątku.
Jeden żółwik, podobnie jak jego poprzednicy, jest pieluszkowo - ubrankowy:



A drugi do kompletu i towarzystwa przysiadł na karteczce i niesie na grzbiecie wielką jedynkę na roczek. Ale wcale mu to nie przeszkadza - co widać po uśmiechu :-)


Papiery w przewadze z Galerii Papieru, poza pomarańczowym (tu Rapakivi) oraz wyciętym ozdobnie pasem w groszki (Papermania).

Żółwie zostały powołane do życia na prośbę Ystin i ze zeskanowymi życzeniami pofrunęły bezpośrednio do adresata. Podobno mój wytworek został wzięty za maskotkę - co (nie ukrywam) bardzo mi pochlebia :-)

Czy u Was mrozy, czy roztopy? U mnie zgodnie z naukami Heraklita - "panta rhei", więc gdy wychodzę z domu, to śmigam sobie w kaloszach w motyle. Te motyle to tak na przekór aurze zewnętrznej i wewnętrznej. Motylowego nastroju Wam życzę!

20 komentarzy:

  1. świetne żółwie :) kartka i tworek są przsympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalne :) Aż się gębunia śmieje :) Oba żółwie baaaaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Leosiowi tez sie baaardzo podobały!
    a mi najbardziej fakt, że to była szybka akcja bezpośrednia!
    jeszcze muszę się za nią odwdzięczyć, ale cos mi niesporo to idzie....
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się ciszę, że wszystko się udało :)
      Oj, a ja Ci jeszcze fotki nie wysłałam - ale gapa ze mnie ;*

      Usuń
  4. A ja myślałam, że za szycie się wzięłaś i takiego żółwiczka wyczarowałaś :) Pomysłowa z Ciebie kobitka - zestawik piękny :*

    OdpowiedzUsuń
  5. takiego pięknego żółwia można sobie z kilku ubranek i pieluszek wyczarować:) no szok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano można, można :D a ja bardzo lubię tak "czarować" ;)

      Usuń
  6. Rewelacja!Jesteś skarbnicą zabawnych pomysłów,a perfekcjonistką w ich wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko - wielkie dzięki!
      ps. do Ciebie za chwilkę wybieram się z wizytą :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Beatko, oczywiście że wpadnę - po kolei do wszystkich w końcu zawitam - jak ksiądz po kolędzie ;)

      Usuń
  8. Fantastyczny stworek ubrankowo-pieluchowy :) Żółwikowa karteczka równie urocza! Czarujesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu żółwik rzeczywiście śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żółwik pierwsza klasa :)
    U nas mroźno, śnieżnie, cudownie! Akurat na ferie!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł z tym żółwikiem , podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach.. no karteczka jest genialna! cały zestaw zresztą.. :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...