środa, 9 stycznia 2013

KICIOWY KOMPLET

Słodkości dziecięce ponownie dziś w Zakątku. Jakiś czas temu wspominałam, że rozpoczęła się w życiu moich córek era urodzin. Pokazywałam komplet dla fanki Littlest Pet Shop, a dziś pokażę Wam komplet dla fanki Hello Kitty. Oczywiście w zestawie nie może zabraknąć słodkiego bukietu, a jako uzupełnienie pojawia się (już też standardowo u mnie) karteczka:





Kolor dominujący? Oczywiście różowy! A "heloły kiti"? Z prywatnego zbioru rzeczy, które konsekwentnie ratuję od czeluści kosza ;-)

Muszę przyznać, że urodziny, na które przygotowywałam ten zestaw, były wspaniale zorganizowane, a ja byłam pełna podziwu dla mamy Solenizantki, Iwony. I przyjęcie wcale nie odbywało się w jakiejś sali zabaw, tylko w mieszkaniu - a bawiły się zarówno dzieci, jak i mamy :-) Po raz kolejny mogłam się przekonać, jak bardzo liczy się pomysł i odrobina własnego wysiłku. Serdecznie Cię pozdrawiam, Iwonko :-)

Co się dzieje w Zakątku? Szykuje się pościk dziękczynny - muszę tylko dopracować zdjęcia (najlepiej jak się da w obecnych, zimowych warunkach). Ale jest też sporo zeszłorocznych rzeczy, które czekają na swoje pięć minut. Dlatego zaglądajcie - zawsze bardzo miło mi Was gościć w swoich skromnych progach :-)

9 komentarzy:

  1. A nam ogromnie miło gościć u Ciebie i oglądać te wszystkie cudowności :)
    Zamówiłabym jeszcze taki bukiecik dla córci na urodziny bo ma niedługo, jednak z Tobą się "cięęęężko" interesy robi - także nie zamówię, bo znooowu coś wymyślisz hahah i człowik siwieje i duma jak się później oddźwięczyć ;-b :)))
    Buziaczki Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny komplet:)
    Gdyby pojawił się szybciej na pewno bym zamówiła. Urodzinki solenizantki u której byłam w zeszły weekend były z motywem przewodnim Hallo Kity:)
    A jeszcze lepsze jest to, że mama solenizantki też ma na imię Iwona:) i podobnie jak u Ciebie te urodzinki również były świetnie zorganizowane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplecik - taki słodki że ACH! Cóż oglądając tylko ślinka leci, bo ja choć nie nam czterech lat to uwielbiam słodkości!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. kicia, najlepsza w mieście :D
    piękny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś wygląda bardzo smakowicie:)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju... róż mnie oślepił... no, ale wyobrażam sobie tę przeszczęśliwą buzię obdarowanej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny, różowy i przesłodki, ale jak znam życie moje księżniczki byłyby zachwycone.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...