środa, 6 kwietnia 2011

CANDY POWITALNE W ZAKĄTKU

Tak. Dojrzałam do tej myśli. Drugi miesiąc mojej przygody z blogiem mija, a więc chyba czas najwyższy, by zaprosić do siebie na cukierasy. A zatem rozgośćcie się. Usiądźcie. Napijcie się kawy, herbaty lub co tam lubicie. Podam ją Wam w kubku, swojsko, bo tak lubię. U mnie każdy kubek jest "z innej parafii" i każdy mój gość ma swojego faworyta. Czujcie się jak u siebie :-) 




W moim candy nagrodą naprawdę będą słodycze, a ściślej mówiąc słodki bukiet, który zrobię z ulubionych słodkości osoby wygranej. Candy potrwa do 30-go kwietnia do północy. Wynik losowania dzień później.


Aby wziąć udział zrób, co następuje:
  1. Dodaj komentarz pod tym postem ze zgłoszeniem chęci udziału.
  2. "Podlinkowane" poniższe zdjęcie umieść w bocznym pasku swojego bloga. Jeśli nie masz bloga, zostaw adres e -mail.
  3. Możesz (ale nie musisz) dodać mnie do obserwowanych.
  4. Uzbrój się w cierpliwość i czekaj na losowanie :-)

7 kwietnia - dopisek: 
Baaardzo się cieszę, że dołączacie. Ale widzę, że zabrakło kubeczków. Już to naprawiam ;)


8 kwietnia - dopisek:
Ojoj, znowu kubeczków brakło... Ale nie martwcie się - już podaję następne. A jak tych zabraknie - to mam jeszcze duuuużo filiżanek ;-)) Więc gośćcie się :-D


20 kwietnia - dopisek:
Co ze mnie za gospodyni... Gości tyle a kubeczków brak. Ilość chętnych mnie bardzo miło zaskoczyła. Można się wciąż dołączać. Dokładam jeszcze, co tam w domu na półkach mam. Ciekawa jestem, jakie będą ulubione słodkości osoby, którą wylosuje moja Małgorzatka ;-)





85 komentarzy:

  1. Widzę, że jestem pierwsza z czego jest mi niezmiernie miło. Twoje dzieła są tak piękne i inne, że nie mogę przejść wobec nich obojętnie. Cierpliwie czekam
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja kawke poprosze w tym kubku z owcą, a na candy sie chętnie zapisuję :D, .....łaaaaaaaaa, tam jest napisane love Ewę, mam podobny, ale mam "zajarkę" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu, świetny pomysł, oczywiście chętnie się zapisuję na cukierasy :)i czekam cierpliwie
    ściskam Cię
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Na słodycze to ja zawsze chętna jestem:D ustawiam się w kolejeczce:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cukiereczki do wygrania, takiej okazji nie można przegapić, ustawiam się w ogonku po takie cudeńka
    info na blogu
    http://e-fectyinspiracji.blogspot.com/

    wiosennie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz zajrzałam dziś do Ciebie i zrobiłam taaaakiee duże oczy! Masz rewelacyjne pomysły! Jestem zachwycona Twoimi pracami. Ciężko będzie wytrzymać do 30 kwietnia :) Zapraszam do mnie na Tęczowe Rozdawanie - http://mojeperelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku!! prawdziwie słodkie Candy!! nie można przegapić!!
    Słodkiego dnia życzę!
    zuzanioly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem łasuchem i skuszę się na słodkości ;-) u nas też candy pozdrawiam
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja!!!! Nie odmówię sobie takich słodyczy. Dziękuję za zaproszenie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewus! Z przyjemnoscia rozglaszam Twoje cukiereczki! Troche juz mam za soba doswiadczen z poczta i zroworozsadkowo patrzac zrezygnowalam z czynnego udzialu w candy. Wysylka do mnie to spory koszt. Mozna te pieniadze spozytkowac w bardziej pozytecznym kierunku:)
    Mam nadzieje ze rozumiesz:)
    Dziekuje za mily komentarz i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaa - no to chyba brzuch tym razem zaboli :D:D
    słodkości mniam - już są na moim paseczku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo, a może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och - "Gdy widzę słodycze to kwiczę" - oczywiście staję też w kolejkę a kawkę poproszę w tym drugim z drugiego wrzutu - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się bardzo że trafiłam na twój blog na pewno będę tu częściej zaglądać:) Super bukiecik robisz bardzo mi się podobają a kubki są rewelacyjne u mnie tez kolekcja pokaźna i właśnie każdy z innej parafii bo każdy jest inny i każdy ma swój kubek!!! Oczywiście ustawiam się w kolejce. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://magoniowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałam dopisać,że kubków już brakuje ale policzyłam, jeszce nie jednak kończą się i pewnie trzeba będzie kolejną kolekcję dołączyć
    info na moim blogu w formir pisemnej (jeśli pozwolisz)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja równie kawke poprosze w kubku z róza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pisze sie na te słodkości :)Ostatnio pałam do nich wielka sympatią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja poproszę kawkę w kubku z kotkiem.
    A na słodkości oczywiście, że się zapisuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och jakie słodkie bukiety.
    Do candy się dopisuję i biegnę pooglądać twoje słodkości

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja oczywiscie tez sie dopisuje, nie moglabym przejsc obojetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. witam i zapisuje się ochoczo:) zapraszam też na swoje CANDY na edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Very wonderful sweetie, you should always, thanks for drawing it, I hope luck will be on my side and I won it))
    Happy Easter for you!
    Link to the candy on the side of the panels.
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też z chęcią zapiszę się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na takie cukierasy to po prostu ślinka leci. Ładne kubeczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawdziwe candy! Uwielbiam czekoladę, więc się zapisuję, dziękując za udział w moim rozdawnictwie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem 25 więc i może szczęśliwa się okażę bo to moja liczba a do tego data moich urodzin.

    Zapraszam na moje powitalne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja poproszę kawkę z mleczkiem, pół na pół :-) najchętniej w białym stożkowym kubeczku (on chyba w prążki jest). A na słodkości piszę się bez wahania :-) Pędzę poinformować u mnie o Twoim rozdawnictwie.

    OdpowiedzUsuń
  28. najsłodsze candy w dniu dzisiejszym :) z chęcią napiję się zielonej z takiego ładnego kubeczka w statki :) mmm rozmarzyłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. No pysznie, a nawet przepysznie. Super pomysł!

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też poproszę o kubeczek aby napić się kawki :)
    I z chęcią zapisuję się po te słodkości:)
    Pozdrawiam modelinowo-owo-owo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny pomysł na candy! z przyjemnością się zapiszę, Aśko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. oooo, słodkości! przy mojej tuszy...nie zaszkodzą i mogę w każdych ilościach;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. To i Ja szybciutko sie zapisuje!
    Pozdrawiam Gorącao Karolina
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Że łasuch jestem, to się zapisuję z ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj to ja bardzo chętnie na herbatkę w kubeczku w kwiatki się piszę ;-)
    i staję grzecznie w kolejce po takie słodkości .
    pozdrawiam wiosennie i zapraszam do candy na moim blogu .

    OdpowiedzUsuń
  36. A jak moge to i ja sie skusze na slodkosci
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się do zabawy i zaprzaszm też na candy do mnie :) http://miriamart-decu.blogspot.com/2011/03/candy-candy-candy.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja takze ustawiam sie po takie cukierasy:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  39. Pijac kawe z zielonego kubeczka, zapisuje sie na slodkosci :)
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Więc i ja się z chęcią zapiszę, pozdrawiam serdecznie, bardzo lubię słodycze!!!papa

    OdpowiedzUsuń
  41. Z wielką ochotą zapisuję się na te słodkości! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też z tych co to dwóch identycznych kubków nie mają :) Z przyjemnością zapisuję się do Ciebie na słodkości!
    Info zaraz będzie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też uwielbiam kubki wszelakie :) a słodycze do tego :D no obojętnie nie przejdę obok ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. zapisuje sie i z calego serca do siebie zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  45. To nic,że noc głęboka, mam nadzieję,że herbatką i teraz mogę się poczęstować, na słodycze też mam chrapkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja z przyjemnością ustawię się po słodycze. Nie ma nic lepszego na smutki, jak kubek czegoś dobrego i do tego cosik słodkiego :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super Candy! Zapisuję się z radością:)

    OdpowiedzUsuń
  48. ale świetne słodkie candy! zapisuję się z przyjemnością!
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawiam się w kolejce po te cukieraski :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. ja chętnie zostanę na herbatkę i ustawię się w kolejce po cukierki :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ewuniu- dziekuje bardzo za mile slowa.Pisze sie "dwoma rekami"po te slodkosci.Trzymam kciuki za Twoj sukces blogowy. Na pewno bede czestym gosciem. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  52. Co za kolekcja kubeczków! Myślałam, że u mojej rodziny jest ich zatrzęsienie, ale widzę, że bardzo się myliłam. Natomiast na słodki bukiet z chęcią się zapiszę :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Och jakie slodkosci chetnie ustawie sie w kolejce, a kubeczkow widze ze masz mnostwo. Osobiscie bardziej lubie kubek niz filizanke wiec poprosze w kubeczku, a czy moge prosic mleczka?

    OdpowiedzUsuń
  54. trudno przejść obojętnie obok takich słodkości!!
    więc zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo mi się podoba Twój blodzeg, a jeszcze bardziej pomysł z bukiecikiem słodkości.
    Oczywiście na candy się piszę :) Nie mam bloga, ale link zostawię pod dzisiejszym zdjęciem na www.photoblog.pl/bizutki
    Mój mail: kajojcia82@o2.pl
    Pozdrawiam
    Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  56. Koło takich bukiecików nie przechodzi się obojętnie ;) Zapisuję się oczywiście.
    I poproszę o szybka kawkę w kubeczku z krówką na pastwisku :D (swoją drogą gdzie kupiłas taki super kubek? chciałabym taki ;) )

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniały pomysł na cukierasy chętnie się zapisuję
    Pozdrawiam świątecznie
    Doriss

    OdpowiedzUsuń
  58. uwielbiam słodkości więc się piszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. To ja chcę czekoladowo-truskawkowo-toffi :) czyli zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuję się do candy. ; )
    http://panna-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. zaczarował mnie twój blog, a cukierki chętnie przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialny pomysł :) piękne bukiety tworzysz :) a wsród kubków też mam swojego faworyta, szkoda że to nie on jest do wygrania :) Pozdrawiam i z chęcią się poczęstuję, gdy szczęście dopisze

    OdpowiedzUsuń
  63. ale słodkości,zapisuje się a kawke poprosze w kubku z pomarańczemhttp://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ustawiam się w kolejce. Mariola
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Mniam, mniam. Jestem okropnym łasuchem i dlatego tu się znalazłam. Chrupnęłoby się słodkości.
    Oczywiście zapraszam do mnie blog WSZYSTKO O BIZUTERII.
    Pozdrawiam wiosennie Hanka Mysza z Kuferka

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale mi zrobiłaś smaka:)to ja się chętnie ustawię w kolejce:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. mam ochotę na odrobinę słodyczy:-)))pozdrawiam! www.eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. i ja się dołączę:) i zapraszam na moje! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. o rany!
    bukiet z cukierków!?
    cudownie:)
    mimo, że miałam zamiar zrzucić parę kg - zapisuję się - bez namysłu!
    i czekam czekam na losowanie:)
    pozdrawiam
    paulina

    OdpowiedzUsuń
  70. To ja czuję się jak u siebie:) U mnie też każdy kubek inny ale lubię je wszystkie i dalej zbieram;) U Ciebie herbatkę poproszę w tym z dużą pomarańczką:) Oczywiście staję po cukierasy:)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. znajdzie się dla mnie kubeczek?
    też chcę spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  72. Jej, kolekcja jest imponująca :D To ja pozwolę sobie się wprosić na kawę i słodycze :d

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też się przyłączę do herbatki i słodyczy :).

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapisuję się! Twoje prace są rewelacyjne! A herbatkę to poproszę w największym kubku, jaki się znajdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  75. W sumie to się powinnam odchudzać, ale skoro tu takie fajne Cukierasy rozdają to się chyba skuszę ;)
    scarabae@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłaszam się!!:D

    OdpowiedzUsuń
  77. a dla mnie który kubeczek? Bo ja będę często do Ciebie zaglądała i muszę mieć swój kubeczek. Poproszę więc jakiś duży... Zapraszam po cukierka do siebie na www.paciaciakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. jeśli można to też stanę w kolejce po cukierasy:)
    magdalenas7000@interia.pl
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  79. już się zgłaszałam, ale chciałam tylko dopisać, ż jestem pod wrażeniem Twojej kolekcji kubków i w ogóle "pojemniczków na picie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. O kurcze, prawdziwe słodkie candy :)
    Uwielbiam słodycze więc się zapisuję.
    Cieplutko pozdrawiam mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo jesteś gościnna i na pewno Twoi goście chętnie Cię odwiedzają :) Zapisuję się do Ciebie na cukierki :) Podziwiam Twoje prace są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  82. U mnie w domu też prawdziwi goście dostają kubasy do picia. Ja też chcę się poczuć gościem w Twoim domku więc zgłaszam się z pytaniem: czy są jeszcze kubasy?
    Zapisuję się co prawda w ostatniej chwili, ale.... disiaj są moje imieniny - poproszę pyszną kawkę do kubaska. Mogę? Oczywiście zapisuję się grzecznie, bez żadnych forów.

    OdpowiedzUsuń
  83. moje urodzinki już niedługo...taki bukiet dostać....ech...marzenie:)
    pozdrawiam wiosennie!:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...