poniedziałek, 25 kwietnia 2011

KOLEJNE SŁODKIE BUKIETY

I to nie jedyne, bo już wiem, że szykują się zamówienia na następne. Mnie oczywiście bardzo to cieszy. Zresztą dobiega końca moje candy, więc i tu będzie bukiet ze słodyczy, tylko jeszcze nie wiem z jakich :-)
Dziś bukiety jubileuszowe. Pierwszy z nich to bukiet z okazji jubileuszu przyjścia na świat czyli urodzinowy. Zrobiłam go dla mojego Szwagra. Życzyliśmy mu, żeby miał życie mocne, słodkie i kolorowe - takie jak bukiet, który mu wręczaliśmy.






Drugi bukiet powstał z powodu bardzo pięknego jubileuszu. Z okazji Koralowych Godów czyli 35 lat małżeństwa moich Teściów. Jest czekoladowo - złoty, z koralową różą. Kiedyś zastanawiałam się nad motywem Yin - Yang w bukiecie - no i nadarzyła się idealna okazja. Pięknie mi się ten symbol wkomponował, bo moi Teściowie to idealny przykład jego znaczenia. Dwie kompletnie różne osoby, które tak wspaniale się uzupełniają i równoważą. Podziwiać i zazdrościć, ot co.




A niebawem pokażę bukiet z okazji I Komunii Świętej i w związku z tym mam małą tremę, bo pierwszy raz powierzę moje dzieło poczcie. Mam nadzieję, że dotrze bez szwanku ;-)

6 komentarzy:

  1. Super bukieciki:))a i okazje fajne:)))ciekawe czy ja doczekam 35 lat malzenstwa:))))narazie mam za soba 3 a niebawem bedzie 4 rocznica:)
    Dziekuje ci za odwiedzinki u mnie i pozdrawiam cieplutko Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bukiety, ale jakze mozna inaczej uczcic takie wyjatkowe okazje! Twoje prezenty pieknie pelnia swoja role!
    Dziekuje za przekazanie mi tak sympatycznych wiesci! Alez sie ucieszylam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm jakie pyszne i sliczne :* wygladaja slodko :*;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się zawartość drugiego ale opakowanie pierwszego:D ogólnie to fantastyczne te bukiety są

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne bukiety i niezwykłe zwieńczenie (słodkie :)) pięknych jubileuszy :)
    Wszystkie bardzo smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe bukieciki...słodkie:))Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa,dodają twórczych skrzydeł:))Wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...