sobota, 16 kwietnia 2011

KO KO KO, JAJKO

Za tydzień już Wielka Sobota, dookoła świątecznie i jajecznie. U mojej Oli w przedszkolu zbiórka wydmuszek :-) Naturalną koleją rzeczy było to, że i ja w moim "pieluchowie" pomyślałam o jajkach. Z radością odkryłam, że wśród wzorków na pieluszkach przyczaił się mały kurczaczek. Pożyczyłam od moich dziewczyn dużego kuraka do zdjęcia i oto, co wyszło:



Mam nadzieję, że choć trochę przypomina to połówkę jajka, z którego nieśmiało wygląda kurczątko... ;-)



A tu się Wam pochwalę i pokażę przedszkolne wielkanocne prace mojej córci, bo dumnam niesamowicie ;-)

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie przypomina to polowke jajka :)))calkiem fajna praca:))
    a prace corci sliczne nic dziwnego, ze mama dumna:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Pięknie, wszędzie widać przygotowania do świąt.. Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale JAJA ;) świetnie wyszło-Magda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. TY chyba wszystko potrafisz wyczarowac z pieluszek! Super jajeczko!
    Milej niedzieli zycze!

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie, że przypomina połówkę jajka i jak zwykle pomysłowości Ci nie brak. córcia zdolniacha mała

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś na liście komentatorów też jesteś:) także jakby co to trzecią szansę też masz:D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...