czwartek, 7 kwietnia 2011

OSIEMNAŚCIE MIEĆ LAT, TO NIE GRZECH

Jak to dobrze, że są serwisy społecznościowe. Dzięki jednemu odezwała się do mnie koleżanka ze szkolnej ławy, z którą kontakt urwał się ho ho ho... albo jeszcze dawniej. Najpierw sobie troszkę pokorespondowałyśmy. Aż razu pewnego sprawdzam skrzynkę i czytam hasło "działamy". Dwa słodkie bukiety na "osiemnastkę". Żeńskie ;-) Przy okazji poddaję Wam kolejne pomysły na nagrodę w moim candy. Co prawda jeden z bukietów jest zrobiony na wzór tego, który robiłam kiedyś, ale takie było życzenie "klientki" a ja powtórzę za kabaretem Ani Mru Mru: "nas klient - nas pannnnn" ;-) Jednak nie są  identyczne. Jakoś nie umiem czegoś powielić. Wolę potraktować sprawę indywidualnie - chciałabym, żeby każdy mój bukiet był wyjątkowy - tak jak każdy z nas jest niepowtarzalny. A zatem oto numer 1: żelkowo - piankowy bukiet na osiemnastkę:



Widok z boku:



I jeszcze mały detal:





A teraz bukiet numer 2. Miał być lubisiowo - ciasteczkowy. Lubisie miały być czerwone. I tak jest. Tym razem nie mogłam się pohamować przed użyciem "dziewczyńskiego" koloru i "dziewczyńskich" akcentów takich jak 18 kwiatuszków na "otoku".



No i z boku:




Impreza osiemnastkowa jest w najbliższą sobotę, ale dostałam pozwolenie na wcześniejsze ujawnienie prezentów. Z niecierpliwością czekam na relację z wręczenia :-)

4 komentarze:

  1. o rany, ale jestem głodnaaaa... zwłaszcza ten żelkowo - piankowy jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepysznie i przeeeepięknie - ach gdyby tak ktoś wpadł na pomysł i mi taki bukiet zafundował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniamuśne :D super, a swoja drogą jestes pewnie najlepszą klientką w delikatesowym, wszystko hurtem kupujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamietam jak w jednej z kwiaciarni w moim miescie mozna bylo zakupic bukiety z "gumkami" na osiemnastke. W wersji slodko-jadalnej sa o wiele gustowniejsze! Kolejny raz przygotowalas cos fajnego!
    Dziekuje za list. Obiecuje odpisac jak najszybciej. Mam troche klopotow technicznych z komputerami:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...