sobota, 30 kwietnia 2011

POD NAPIĘCIEM

Tak nazwała Jaga mój pierwszy bukiet tego typu. Sama na to nie wpadłam ;-) Jeszcze raz dzięki, Jaguś! Autorka tej (idealnej!) nazwy ma inne świetne pomysły, które możecie obejrzeć sobie o tu --> klik
Przyszło mi się znów zmierzyć z podobnym bukietem - tym razem na zamówienie drugiej mamy, czyli mamy mojego męża. Co ciekawe, bukiet przeznaczony również dla Józefa, tyle że na urodziny. Różnica jest jeszcze taka, że teraz byłam przygotowana - i to jak! Po ostatniej wyprawie na giełdę kwiatową miałam odpowiednie materiały. Zatem ani mnie głowa nie rozbolała, ani nie miałam problemu z lubieniem czy nielubieniem pewnego kraju ;-) Po prostu usiadłam, pobawiłam się przez chwilę - i zrobiłam. Efekt? Zobaczcie:




A od jutra znowu wracam do majowego tematu nr 1 czyli do pierwszych komunii. 
Ach, no i jutro wyniki mojego candy! Szepnę Wam tylko, że przygotowałam pewną niespodziankę... ale póki co ciiiiii... sza.

13 komentarzy:

  1. I znów coś dla "większych dzieciątek" ...hi hi... Ale genialny bukiet - na pewno ucieszył by niejednego mojego znajomego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet rewelacyjny!! Bardzo mi się podoba! Mój brat byłby zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ,a mowia, ze mezczyzni kwiatow nie lubia,a gwarantuje ze ten bukiecik przypadnie do gustu wiekszosci panow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na np. osiemnastke tez świetny prezent, a nazwa trafna.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) nie myślałaś o zmianie nazwy bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny i nazwa bardzo trafna:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. no, no ten bukiecik ma coś w sobie. Heheheh super przyozdabiasz, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Jakby byl z bialym winkiem to chetnie bym taki chciala dostac;) Nie mam glowy do wyzszych procentow....

    OdpowiedzUsuń
  9. Słucham "Szansę i sukces" i podziwiam Twoją fantazję. Powinnam pod każdym postem pisać, ekstra, śliczne no i przede wszystkim pomysłowe;-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. dla każdego coś "dobrego" :) świetne są Twoje bukiety i cieszę się niezmiernie, że niedługo będę mogła popodziwiać je (jeden z nich) na własne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny!
    byłby dobrym prezentem na zbliżające się urodziny mojego męża;)
    oj, lubię tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...