środa, 13 kwietnia 2011

MISIE MARZĄ MI SIĘ

Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i pozostawione notki :-) Witam serdecznie nowych "Podglądaczy". I przypominam o moim słodkim rozdawaniu

A teraz do misiów.
Marta złapała mnie telefonem u krawca. Akurat byłam w trakcie mierzenia spódnicy, którą zostawiałam do przeróbki... Więc z panią u boku, szpilkami powtykanymi tu i ówdzie oraz z niecierpliwiącą się Małgorzatką - przeprowadziłam rozmowę dotyczącą kolejnego słodkiego bukietu. Podobnie jak ciasteczkowe potworki ma powędrować do dwuletniego chłopca. A cały jest "misiowy". Tak MI SIĘ tym razem wyMIŚliło ;-) Mogłam też z wielką radością wykorzystać mój nowy nabytek w postaci barrrrdzo intensywnie niebieskiej krepiny. I nakleić (też świeżo kupione) filcowe koniczynki. A w całości wygląda tak:





I jeszcze nawiązujący do tematu napis:



Wydaje MI SIĘ, że Mały Solenizant ucieszy się z takich "kwiatków".

7 komentarzy:

  1. kurde zachciało MISIę guMISI:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się ucieszy - nie ma innej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami to aż się boję zaglądać do Twojego bloga. Taki mnie nachodzi smak na słodycze gdy oglądam Twoje dzieła, że aż mi wzmaga się produkcja śliny. Te kompozycje są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz slodką pasje ;-) a jak nie być szczęśliwym jak się dostanie taką dawkę słodyczy? :-) dziekuję za miłe komentarze

    OdpowiedzUsuń
  5. ucieszy się, ucieszy, ja też bym się ucieszyła:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...