środa, 27 kwietnia 2011

DLA SYNA

Nie mojego oczywiście, bo takowego nie posiadam ;-) Ale to będzie właśnie słodki bukiet żelkowy dla syna od mamy. Syn już malutki nie jest, ale jak kiedyś powiedziałam w podobnej sytuacji - to miłe, że mamy chcą podarować trochę słodyczy swoim dorosłym latoroślom. Znalazłam bardzo fajne żelki - w kształcie samochodów - i postanowiłam w tych "kwiatkach" wykorzystać.



A tak wygląda bukiet w całości:





Miłego popołudnia Wam życzę. U nas słonecznie, więc wyganiam zaraz moje Szanowne Towarzystwo na spacer ;-) 

10 komentarzy:

  1. żelki samochody w bukiecie - podoba mi się :O)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! No i te żelki samochodowe :) Mam nadzieję że dorosły synek będzie słodko prze szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten zelkowo-autkowy bukiet:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu na widok Twoich bukiecikow mnie lakomczuchowi slinka leci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, głaszczecie moje ego :)
    Kasiu, może Ci się w candy poszczęści... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd u Ciebie takie pomysły? Świetny jest ten bukiet. Wydaje mi się, że te słodkie samochody to strzał w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skad Ty bierzesz takie zelkowe cuda? Bo chyba nie produkujesz sama tych polproduktow, cio?

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu - pomysły z głowy, same się rodzą jak patrzę na coś z czym pracuję albo już w trakcie pracy :)
    Alusiu, żelkowe cuda biorę z tak z zwanego "normalnego sklepu", po prostu obserwuję wnikliwie półki ;) swoją drogą, pewnie ciekawie wyglądam wpatrując się w żelki jak sroka w gnat :O)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem reakcji syna:D

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysl z autkowymi zelkami :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...