niedziela, 3 kwietnia 2011

DIABEŁEK WYPĘDZONY

Maleńka Amelia została ochrzczona a ja oficjalnie stałam się matką chrzestną. Wzruszeń było co nie miara. Zwłaszcza, że to moja pierwsza i jedyna jak na razie chrześnica. Królewna przespała w zasadzie całą mszę. Obudziła się tylko na sam sakrament (jakby wiedziała dokładnie, który moment jest dla niej najważniejszy), po czym wróciła do spania :) 


Teraz mogę nareszcie ujawnić, co przygotowywałam w sekrecie dla mojej chrzestnej córeczki. Jest to ciąg dalszy historii sizalowego rożka. Od razu lojalnie uprzedzam, że zdjęć będzie dużo, ale chciałam pokazać wszystko "od początku". A zaczęło się od malutkich pozłacanych bucików z kryształami (które zamówiłam wcześniej) i trzech par skarpetek:



Na podeszwach butków jest grawerunek:



Następny etap, to było stworzenie trzech różyczek ze skarpetek. Liczba jest nieprzypadkowa - są przecież trzy Osoby Boskie.





I wreszcie finał, czyli wszystko razem z dodatkami w jednym bukiecie:






Dodałam też gołębicę - symbol Ducha Świętego










Jak się Wam podoba efekt końcowy?

5 komentarzy:

  1. Ależ cudeńko :) Różyczki skarpetkowe cudowne, ale co tu dużo pisać jesteś mistrzynią w tym temacie :) A te złote buciki są przepiękne, Amelia będzie miała cudowną pamiątkę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowalas wyjatkowe prezenty dla swojej Chrzesnicy! Wiedzialam ze przygotujesz cos niebanalnego! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. już mi się u Ciebie podoba:) na pewno będę Cię podglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Ewo,

    Jak dobrze mieć Mamę Chrzestną,
    która skrzydłami białej Gołębicy
    od pierwszych chwil Cię ochrania...

    Piękny bukiet, bo wykonany sercem.
    Gdy spogląda się nań z daleka,
    odczuwa się płynącą miłość.

    Gratuluję wypędzenia diabołka :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto! Jesteś niesamowita! Twoje bukiet są po prostu boskie. Oglądam i się nadziwić nie mogę. A Ty to tylko tak znajomym, czy też sprzedajesz? Jeny, ja chcę taki bukiet :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...