poniedziałek, 2 maja 2011

BELLA ROSA

Róża. Królewski kwiat i jeden z moich ulubionych. Zwłaszcza w wersji delikatnego różu lub kremu. Zastanawiam się, czy są kobiety które nie lubią dostawać róż... Wydaje mi się to mało prawdopodobne.
Po ostatniej wyprawie na giełdę florystyczną przywiozłam sobie same różane badylki z listkami. Pomyślałam, że się przydadzą. No i niebawem nadarzy się okazja, bo będę tworzyć bukiet na komunię z moich skarpetkowych róż. Ale dzisiaj pokażę Wam tylko pojedynczy skarpetkowy kwiat - bo podoba mi się nawet w takiej wersji.



A przy okazji - i to będzie mój pierwszy raz - zgłaszam moją skarpetkową różę do Różanego Wyzwania w Modrak Cafe. Można się zgłaszać do 20 maja, a technika jest dowolna - generalnie chodzi o róże :-)



12 komentarzy:

  1. Ależ cudniasta :) Myślałam że jest żywa :) Czarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest, musi wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu nie domyśliłabym się, że ta róża jest zrobiona ze skarpetek! Szok :) Śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu dopiero jak przeczytalam tekst to sie zorientowalam , ze ta piekna roza nie jest '"prawdziwa"A czy wiesz(hi,hi),ze WYGRALAM,WYGRALAM!!!!!!!!!!HURRRA!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie się powtórzę, ale i ja myślałam, że to żywa róża, zerwana prosto z ogródka....
    piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam Kochane dziękuję za tyle miłych słówek - oj jak się moja duszyca karmi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło matko!!!! To naprawdę jest skarpetka???

    OdpowiedzUsuń
  8. Jelonko, tak naprawdę to para skarpetek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach jaka piękna...magiczna!
    Z całego serca dziękuję za wspaniałe i miłe słowa w komentarzach to taki Anielski magiczny balsam dla duszy...by móc dalej tworzyć.Słonecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Naprawdę jak żywa. I pomysł niesamowity. Też zgłosiłam się do tej zabawy, ale moje róże nie przypominają tak bardzo oryginalnych kwiatów. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://kasiaen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Peniniu (-o? jak Ciebie odmieniać?), również Ci dziękuję za przemiłe słowa - rooosnę :)
    Kasiu, dziękuję za zaproszenie, na pewno bezwstydnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najpiękniejsza biała róża! Czy jej czasem z krzaku Bestii nie zerwałas? ;) on hodował najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...