czwartek, 26 maja 2011

EDIT PO 23:00

No muszę, po prostu MUSZĘ się Wam pochwalić - rośnie mi w domu "materiał" na bloggerkę rękodzielniczą ;-) Takie serducho dzisiaj dostałam od moje Pierworodnej, gdy odbierałam ją z przedszkola i na dodatek dzięki konspiracji ze swoim tatą moje córeczki wręczyły mi po różyczce:



Te róże naprawdę mają taki kolor. Moja Olcia dzisiaj cały czas powtarzała, że jest duże święto, a Małgosia mówiła, że jest "duy (czyli duży) dzień mamy" :-)
Dobrej nocki Wam życzę - ja biegnę do łóżka odsypiać poprzednią ;-)

4 komentarze:

  1. To są właśnie pozytywy bycia mamą:) Piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodkie serduszko :) Aż się rozczuliłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity prezencik!I taki rozczulajacy...
    Ewus! Wybacz mi brak relacji na blogu. Zdjecia juz sa, teraz jeszcze chwilke czasu muze dorwac. Moze dzis po racay...

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...