sobota, 28 maja 2011

UJAWNIAM...

...prezenty dla moich obu Mam :-) Oj miałam z nimi "zgryza". A na dodatek Pani Wena tym razem trochę się na mnie nieelegancko wypięła. Humorzasta była. Cierpiała chyba z powodu PMS... Ale ja działałam pod presją czasu - musiałam coś zmajstrować. Koniec końców, choć kosztowało mnie to zarwaną nockę (o czym już wiecie), to efekt mnie zadowolił. A najważniejsze, że zadowolił Mamy. Obie Mamy kochają kwiaty - więc dostały oczywiście kwiaty w wersji żywej. No i jak nietrudno przewidzieć - był też prezent w postaci "kwiatków zakątkowych". Oraz kartki - robione przez Jelonkęę. Tu sobie możecie je obejrzeć u źródła. No to słowo wstępne było - pora na zdjęcia:


Bukiet Mamusi mojego Ślubnego:


Bukiet mojej Mamusi:


I z karteczkami od Jelonkii:


Pośród słodyczy spore chusty w marynarskich kolorach - idealne latem jako pasek do spodni lub dodatek dyndający przy torebce. Przy okazji tworzenia nauczyłam się wiązać apaszkę w bardzo fajny sposób - tak, że powstaje taka fantazyjna róża, którą można zawiązać na szyi :-)
A tak w ogóle, to siedzę sobie u mojej Mamusi. Dziewczyny moje się bawią z Dziadziusiem. Obiadek zjedzony, za chwilkę pewnie kawusia i ciacho. W przerwie Mama pochwaliła mi się ostatnimi nabytkami, a ja stąd sobie klikam ;-) Za to w zeszły poniedziałek zrobiłyśmy sobie z moją Mamusią święto i wybrałyśmy się na babskie zakupy. Decyzja - spontaniczna. Pretekst: ślub mojej siostry - trzeba jakoś wyglądać, w końcu jesteśmy mamą i siostrą przyszłej Panny Młodej :-) Nieczęsto niestety mamy okazję po prostu razem poprzeglądać wieszaki i półki. A zawsze się okazuje, że właśnie w duecie zakupy idą nam najlepiej. Oto moja zdobycz:


Być kobietą, być kobietą... ;-) 
U nas dzisiaj deszczowo i zimno. Ale nie smutno. Wam też życzę radości :-)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne prezenty dla mam :) Mnie wstyd się przyznać ale w tym roku pokusiłam się na sklepowego gotowca i niczego nie zrobiłam sama ... buty absolutnie boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Ewcia boskie buty kupiłaś :) Teraz czekam na zdjęcie sukienki :) Jak takie buty rewelacyjne to sobie wyobrażam sukienkę :)
    A bukiety - przepiękne ;) Wspaniale się komponują z tymi apaszkami :)
    Cudnie.
    Duży buziak i odpoczywaj :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne bukiety i fajny pomysl z apaszkowymi rozami w srodku:))
    buty suuuperr!!!!!! tez czekam na zdjecie sukienki :P
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu czekam na filmik z tancow weselnych na taaaaakim obcasie.CUDNE SA.!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukiety - pomysł świetny z tymi chustami, zaś buty - kwintesencja elegancji. A ja mam fioła na punkcie butów :) Fajniuitkie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. że słodkie bukiety są świetne, to już wiadomo.. ale słodkie i z prezentem.. to dopiero super zestaw! ślicznie wyszły!
    No i butki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie ma to jak zakupy :D A bukiety piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy prezent dla mam:) Super!
    Buciki zakupiłaś wspaniałe...uwielbiam szpilki...niestety mam wielki problem z zakupem butów dla siebi. Mam strasznie małą i chudą stopę...więc tylko sobie mogę pomarzyć o takich cudownościach.
    Dziękuję z całego serca za odwiedzinki oraz wspaniałe słowa,które dodają mi twórczych skrzydeł.To takie miłe.
    Życzę wspaniałej niedzieli.Buziak

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie bucikiiiii!!!!AAAAAA!!!! Reszta stroju napewno bedzie rownie piekna i seksowna:)
    A bukieciki dla mam wyjatkowe - bardzo p[odobaja mi sie takie kwiatuszki ze slodyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stuk, puk! To znowu ja... Przepraszam ze tak dlugo mi to zajelo, ale nareszcie zamiescilam post z cukiereczkiem od Ciebie w roli glownej:) Dziekuje jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie pogardziłabym takim słodkim upominkiem - buciki fantastyczne - masz rację od czasu do czasu takie wypady dobrze robią :)
    Ps. jeśli chodzi o kapelusik nie ma sprawy - proszę o wybór koloru i namiary ....

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...