czwartek, 5 maja 2011

BUKIET KOMUNIJNY DLA CHŁOPCA

Znowu znajomości "z piaskownicy" dały o sobie znać, bo odezwała się koleżanka. Spodobały jej się skarpetkowe różyczki i taki chciała bukiet dla swojego chrześniaka z okazji Pierwszej Komunii Świętej. Wytyczna: ma być z różańcem. Ten różaniec, który znalazłam, bardzo mi się spodobał. Ma paciorki w kształcie serduszek, a krzyżyk jest kopią krzyża z pastorału papieża Jana Pawła II.



Bukiet jest podobny do tego, który zrobiłam na chrzest święty - też jest w sizalowym rożku. Powstawał na raty i domyślacie się pewnie dlaczego (rozgardiasz w domu z racji malunków). Skończyłam go wczoraj, ale dopiero dziś zrobiłam zdjęcia. I proszę - oto on:









I jeszcze widok z góry:




I co powiecie?
Jeszcze do Was pozaglądam i idę coś zacząć ogarniać w moim bałaganie ;-) Buziaki!

9 komentarzy:

  1. Cudny,taki delikatny i elegancki:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita :) Bukiet rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy. Wspaniale wygląda!Dziękuje z całego serca za wspaniałe,myśli i słowa to taki balsam Anielski:)
    Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow , Bukiecik śliczny.
    Myślę że nawet dziewczynka by nie pogardziła takim cudem

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny i mysle ze z zalem ktos te skarpetki rozwinie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny. Niebawem następne skarpetkowe róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! W przyszłym roku idziemy na komunie to już wiem kto zrobi bukiecik ;-) pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...