czwartek, 26 maja 2011

POD LATARNIĄ NAJCIEMNIEJ...

...lub też szewc bez butów chodzi. Oba powiedzenia świetnie do mnie by pasowały. Mamom naokoło porobiłam różne upominki, a moje obie Mamy zostały na koniec. Efekt - późne pójście spać i o mały włos nie zdążyłybyśmy na przedszkolne śniadanie. No ale cóż. Są rzeczy ważne i ważniejsze ;-)

Nie pokażę Wam dzisiaj efektów mojej nocki - Mamusia mojego Męża dostanie prezent po południu, moja Mamusia dostanie prezent dopiero w sobotę, a zagląda do mojego Zakątka regularnie, więc popsułabym niespodziankę. Ale za to pochwalę się Wam niezwykłym portretem, który narysowała moja Aleksandra :-)




Wszystko się zgadza: zielone oczy i blond włosy, uśmiech :-) To najpiękniejszy portret, jaki kiedykolwiek ktoś dla mnie narysował. Na razie wisi w przedszkolu wśród portretów innych mam. Za to młodsza Małgorzatka przyszła do mnie, objęła za nogę i powiedziała: "kocham cię, mamuuuuuuuś" - no i mnie rozbroiła. Schyliłam się do niej, a ona zarzuciła te małe rączęta na moją szyję z kolejnym hasłem: "mmmmmmmoja mamusia!" Kocham być mamą!

I troszkę refleksji. Przeczytałam wczoraj na blogu Mama Dama bardzo ciekawą rzecz o poczuciu wartości mamy. Naprawdę polecam lekturę.
Czy my same się kochamy? Czy umiemy wygospodarować chwilę tylko dla siebie? Przeglądając Wasze blogi utwierdzam się w przekonaniu, że kreatywność w różnych dziedzinach bardzo w tym pomaga. Także mnie. To swego rodzaju odskocznia - taki filtr, dzięki któremu zachowuję równowagę. A czy Wy macie takie same odczucia?

Kochane Mamy! Życzę Wam i sobie też (!) byśmy każdego dnia mogły znaleźć choć chwilkę na przeczytanie ciekawego artykułu lub choć 3 stron z wartościowej książki, na posłuchanie ulubionej muzyki. Byśmy miały czas na poplotkowanie z przyjaciółką albo na samotny spacer bez siatek z zakupami czy dziecięcego wózka. Byśmy miały siłę przyznać, że mamy swoje potrzeby i odwagę, by je spełniać. Byśmy nie odmawiały sobie drobnych przyjemności. Odrobinę zdrowego egoizmu, Dziewczyny! I wiele słońca w serduszkach, nie tylko w dniu naszego Święta :-)

7 komentarzy:

  1. Jestem pewna że mamy będą zadowolone :) . Ale racja szewc bez butów chodzi to powiedzenie które się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, dziękuję i chyba nie muszę Ci pisać , że to wszystko również Tobię życzę. W końcu to nasze święto.
    A do Twoich słodkości i tak będę wzdychała w skrytości.
    Buziole Ewciu przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak. Ostatnie kilka zdań popieram mocno kiwając głową w górę i w dół na znak zgody. Rysunek piękny - mnie ostatnio wzruszyło, jak moja nieco ponad dwuletnia córka narysowała prawie kolo, a w nim dwa prawie koła i powiedziała, że to buzia i oczka. A później mi prawie kwiatka narysowała :D Ale to wszystko takie wzruszające. No i "mooojaaa maaamaaa" to najcudowniejsze, co robi moja mała. Rzuca się na mnie z takim okrzykiem i nie patrząc, czy stoję w miarę stabilnie, czy nie mam czasem obładowanych rąk zakupami po powrocie z miasta... Ech te nasze dzieci. Naprawdę cudnie jest być mamą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu kochana- mysle ze na portrecie wyszlas"jak zywa"(hi,hi),ale dla takich chwilek-warto zyc.Buziaki posylam zielonooka mamo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny portret, aż zaczynam żałować, że mnie bycie mamą przypadnie za jakieś 5-7 lat :D:D aczkolwiek mam 5 urwisów dwuletnich w domu :D:D Mama była zachwycona i kazała bardzo podziękować:D:D a na maturze panie egzaminatorki stosowały naliczanie piątkowe, nikt nie dostał innego wyniku jak 10, 15 albo 20, nie wiedzieć czemu. Ja się załapałam na środek :D:D A teraz lecę spać, większość nocy zakuwałam :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. :* Słodkie prezenty od "Demolek" :) Aż się łezka w oku kręci.
    Na bukiety Mamine czekam by popodziwiać :)
    No i najlepszego! Niech Ci się to wszystko co napisałaś spełni :) Buziaki i uściski :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...