wtorek, 31 maja 2011

BUKIETY DLA BRACI ORAZ MOJA WYGRANA W CANDY

Zamówienie podwójne - na bukiety urodzinowe z żelków, z czego jeden na 18-stkę. Zdjęcia robione o najgorszej możliwej u mnie porze - późnym "pupą-łudniem" - ale nie miałam wyjścia. Miałam do wyboru albo tak, albo wcale. No to już wolę tak. A. I na prośbę pewnej przemiłej Osóbki od teraz zdjęcia będę zamieszczać większe, dlatego o trochę cierpliwości proszę w oczekiwaniu na załadowanie strony bloga :-)

Bukiet osiemnastkowy:




Bukiet urodzinowy dla Brata:




I jak zwykle u mnie na koniec "ogłoszenia duszpasterskie" ;-) Chcę oficjalnie podziękować Ines za nagrodę w jej candy. Wczoraj mi ją doręczył listonosz, a dzisiaj już dumnie noszę i co przechodzę obok lustra, to zerkam jakie mam fajne "dyndadełka" w uszach i na szyi :-) Inesko dziękuję za wszystkie słodkości (skąd wiedziałaś, że lubię kokos?), za moje ulubione herbaty, za czekoladę na gorąco, którą uwielbiam - za wszystko! :-) A teraz pokażę o czym mowa - z koperty wyłoniły się:



A po otwarciu ślicznego pudełeczka (w jednym z moich ulubionych kolorów) zobaczyłam:



A tu na modelce:


Ściskam promiennie i biegnę do kuchni ;-)

11 komentarzy:

  1. No ślicznie :) Gratuluję wygranej i jak zwykle podziwiam bukiety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no wiesz ... czarownice mają swoje sposoby:D i zaznaczam że pudełko nie jest robione przeze mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo.. Ewaaaa... Ty blondynką jesteś..?!?! Przez to Twoje czarno-białe zdjęcie wbiłam sobie do głowy, że brunetką.. hmm.. :)
    Bukiety, jak zawsze słodkie i cudne. :)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bukieciki,ten drugi skojazyl mi sie z tygryskiem:))
    Gratuluje wygranej,sliczny komplecik dostalas i slicznie w nim wygladasz:)))
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Rhodiano - dziękuję :)
    Ines - te jestem trochę czarownicą, wiesz...? ;)
    ZUzanno - tak, od zawsze jestem blondynką. I nie dość na tym - na dodatek ciemną ;))) Na zdjęciu blond dość jasny - włosy skutecznie rozjaśnia mi o tej porze słońce :)
    Asiu - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Szczęście sprzyja kokosożercom"(hi,hi)-Gratulacje!Piękne dziewcze z Ciebie Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne jak zawsze :) Bizuteria i modelka piekne :) Bardzo podobaly mi sie wkreone w bukiet apaszki dla mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz w tym komplecie:)

    A bukiecik z niebieskimi żelkami- Cuuudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bukiety to jak zwykle piękne! Ale dzisiaj jeszcze bonus w postaci pięknego zdjęcia ich autorek. Bardzo Ci pasuje ten komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, Asieńko, Boei. Małgosiu - zawstydzam się, ale DZIĘKUJĘ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak dobrze ze pokazalas nam swoje zdjecie! Ja Ciebie po tym zdjeciu profilowym postrzegalam jako osobke nieco bardziej dorosla, a tu takie dziewczatko z blong kosmykami na nas spoglada!
    Prezenty wspaniale, a Ty w nich slicznie wygladasz:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...