piątek, 13 maja 2011

WITAJ NA ŚWIECIE!

Mój wczorajszy post został pożarty, ale ponieważ napisano: "posts were temporarily removed", liczę na to, że blogger wypluje, co zeżarł ;-) A w międzyczasie pokażę Wam coś, z czego jestem bardzo dumna.
Na świecie pojawiła się kolejna dziewczynka - Hanna. Córka koleżanki mojej koleżanki ;-) I ta moja koleżanka chciała, żebym zrobiła pampersowy zamek. Dziewczyński. Z przyjemnością zrobiłam sobie przerwę w słodkim bukieciarstwie (choć nie na długo) i zmieniłam się w pieluszkową (jak to określiła dzisiaj pewna młoda dama) "stolarkę". A historia związana z wyglądem tej twierdzy była taka: w trakcie zwykłych codziennych zakupów, wpadł mi ręce śliczny papier do pakowania prezentów - w biedronki na koniczynach i wśród stokrotek. Popatrzyłam, Wena szturchnęła mnie w ucho sycząc: mam pomysł... No i dorzuciłam papier do koszyka. Jeszcze szybka konsultacja z "Klientką" i powstał zamek z bajki. Będzie dużo zdjęć, więc zaczynamy:


Kwiatuszki, to grzechotki na skarpetkach:


Każdy szanujący się zamek ma flagę na najwyższej wieży, więc nie mogło jej tutaj zabraknąć:


I wreszcie widok z lotu ptaka:


Wiem, że dwie z dziewczyn, które wylosowały nagrody w candy, już je dostały. Z Alex umówiłyśmy się ciut inaczej, ale i tak poleci do niej mały drobiazg ;-) Pokażę Wam co dostały wygrane w innym poście. Chyba, że znowu pożre go blogger... ;-)

9 komentarzy:

  1. Cudny!
    Wczorajszy post ogladałam, próbowałam napisać, ze osiemnastka żelkowa jest swietna ale blogger już mi nie pozwolil ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zamek i jak zwykle pomysł wielce trafiony

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja!!!!! Ale zaskakujesz, ta Twoja wena to nie z tego świata jest ;) Mi też blogger zjadł posta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite :D Aż chętnie sama spróbowałabym skonstruować takie cudo, gdy tylko moja mała bratanica/bratanek się urodzi;) Przepiękny zameczek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejkuu... jesteś niesamowita!! piękny zamek i super pomysł!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewcia... ach te Twoje pomysły! :) Piękny! I jaki praktyczny ;) No i flaga z literką H! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuś, no po prostu mnie zachwyciłaś! Ten zamek olśniewa, jest dopracowany w każdym szczególe!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! rewelacja , ale jak dla mnie biedronkowy :D żywszy trochę, fajne żyrafy tam wystają ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...