piątek, 6 maja 2011

TO TYLKO PARA SKARPETEK

Muszę, po prostu muszę zrobić sobie przerwę, bo łapki bolą. Wynik batalii remontowej to 2:1 dla nas. Już wiem, że jeden pokój musi zaczekać na lifting. No ale trudno. Pewnych rzeczy nie da się przewidzieć. W oczekiwaniu na przyjazd moich Iskierek ("tatobus" już po nie wyruszył) mam chwilę, więc pokażę co zmajstrowałam.
Jak pewnie się domyślacie, będzie o róży. To tylko albo aż para skarpetek, bo można z niej wyczarować śliczny kwiatuszek. Znów na Pierwszą Komunię, znów dla dziewczynki i znów w rożku. Pobawiłam się trochę koralikami i do ozdoby powstała kiść winogron Ale bez przynudzania - tadam!




I już zmykam, bo obawiam się, że koniec błogiego spokoju nadchodzi nieuchronnie ;-) Słonecznego weekendu!

9 komentarzy:

  1. Ewcia przyznaj wciaga komputer,wciaga robienie "cosia"-ja tez tak mam(hi,hi)A roza superowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Kasiu - podpisuję się pod "wciąganiem" wszystkimi kończynami ;) a za pochlebną opinię dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślę, że taka skarpetkowa róża to fajny prezent na każdą okazję, bo przecież od wieków wiadomo co się w skarpecie przechowuje:) oczywiście pieniądzory:)wrzuciłabym jeszcze grosik do tej skarbonki, na rozmnożenie. Śliczności, zazdroszczę talentu Ewuniu:) Pozdrawiam, Agnieszka G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny bukiecik:))Ja kiedys probowalam zrobic taka skarpetkowa roze ale mi nie wychodzilo i dalam sobie z tym spokuj:(
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, dziękuję za pomysł!
    Asiu - to tylko kwestia wprawy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewcia czy Ty non stop przeglądasz nowości na blogach? Jesteś niesamowita! Za każdym razem gdy coś dodam Ty zjawiasz się po paru minutach :) Jak Ty to robisz? :) Dziękuję! Bardzo mi miło!
    Skarpety są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo przepiękny bukiecik! Cudo!Dziękuje z całego serca za wspaniałe,myśli i słowa to taki balsam Anielski:)
    Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo jesteś niesamowita! Kolejny rewelacyjny pomysł :-) powodzenia w remoncie.. miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  9. heh - w życiu bym nie powiedziała, że to ze skarpetek :D:D superaśna ta róża

    fajowe!!
    a z tymi pieniądzorkami to nawet niezły pomysł, nie uważasz????

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...