poniedziałek, 9 maja 2011

DOSZŁA! :)

Moja wygrana w candy u Ani z Artystycznego Kącika. Dzisiaj doszła :-) Nic nie wskazywało na to, żebym coś miała dzisiaj dostać, bo po powrocie z zakupowego spaceru w skrzynce nie znalazłam żadnego awizo. Ale dosłownie przed chwilą zapukała sąsiadka z informacją, że listonosz coś dla mnie zostawił. Niespodzianka! I patrzcie co odkryłam: najpierw była duża koperta, a w niej:


Potem:

Kiedy rozwiązałam rafię i zajrzałam do środka, moim oczom ukazały się:


Same cudowności!! Możecie mi już zacząć zazdrościć ;-)) Mam pewne plany co do piórek i wiadereczka :-) Maciejkę z chęcią wysieję. Kadzidełka też znajdą zastosowanie. Zastanawiam się jeszcze, gdzie wyeksponować kurkę z wieszaczkiem, ale na pewno znajdę jej godne miejsce. A gdy myślałam już, że to koniec...


... pod sizalem (który też wykorzystam) znalazłam karteczkę od Ani:


Nic się nie zmarnuje - koszyczek będzie użyty jako przechowalnia na wszelkie przydasie... ;-)

ANIU, BARDZO CI DZIĘKUJĘ!! Ty piszesz, o spóźnionej przesyłce? Kochana, moje nagrody w candy dopiero kończą się tworzyć...

7 komentarzy:

  1. Piękne ojj piękne i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, nic tylko zazdrościć! Ja jakoś szczęścia nie mam w tej zabawie, albo może wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznosci dostalas:))a najbardziej to zazdroszcze ci tej maciejki:)))Pamietam jeszcze jej zapach z dziecinstwa,moja babcia co roku ja siala:))oj cudowny ma zapach a ja nie mam ogrodka:((
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:-) piękna wygrana, na pewno wszystko się przyda.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy wygrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ śliczności :) Czekać tylko aż to wszystko sprawnie zastosujesz :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...