poniedziałek, 30 maja 2011

MIŁOŚĆ USKRZYDLA

Takie słowa wybrałam na motto słodkiego bukietu z okazji ślubu. Motto stało się pretekstem do użycia piórek. A kolejna rzecz, która była inspiracją do tego bukietu to karteczki Jelonkii, o właśnie --> te. Jedna z nich przypadła tej samej Parze Młodej, dla której tworzyłam bukiet - dlatego pozwoliłam sobie pociągnąć temat. Mam nadzieję, że Jelonkaa nie będzie miała nic przeciwko temu... Para Młoda powiedziała sobie "tak" w sobotę. Oby bukiet był słodkim dodatkiem do miodowego miesiąca :-)





I, jak to zwykle u mnie bywa, dygresja. Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem. Cieszę, że szpilki się Wam podobają. Sukienką się też pochwalę - pokażę cały zestaw, jak upoluję do niego kopertówkę. A co do ewentualnego filmu z tańców weselnych - chyba się nie pokuszę ;-) Ale uwierzcie - buty okazują się niewiarygodnie wygodne - paraduję sobie w nich po mieszkanku i wszystko dobrze. Zobaczymy jak się sprawdzą w tańcu ;-) Ale to dopiero w sierpniu. Teraz muszę zaopatrzyć moje dziewczynki w sukienki, buciki etc. Chcę, żeby wyglądały jak małe księżniczki. A zapędy "księżniczkowe" już u nich można zaobserwować. Ostatnio towarzyszyły mi w wizycie u kosmetyczki - efekt? Zobaczcie :-)


Udanego startu w nowy tydzień! 
:-)

14 komentarzy:

  1. Bukiet śliczny... jak zawsze :) A ile mają Twoje dziewczyny?? Również życzę udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. będę u Ciebie trenować słabą silną wolę :D może jak się napatrzę na słodkie to mi się go nie będzie chciało co?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dzieczyny :*
    Rhodiano - 2 i 4 latka... niezły start, co...?
    Ines - powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam dziecięce łapki z takimi dołeczkami:)A bukiet wyszedł piękny i bardzo stylowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę w końcu komentować :) Zmieniłam przeglądarkę jak radziłyście i oto jestem :)

    Bukiet wspaniały - taka zapowiedź szczęśliwego życia. I piękna interpretacja!

    A buciki pod poprzednim postem są bombowe!!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny bukiecik:))
    A wiesz moi chlopcy sa w tym samym wieku co twoje dziewczynki:)tylko oni zapedow na ksieciow nie maja a raczej na piratow:))))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo dziś piszę o Tobie http://lucyferkiem.blogspot.com/2011/05/niecodzienne-prezenty.html
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie słodkie łapki małych dziewuszek to mnie rozczulają :) , a bukiet śliczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny cytat do wspanialego bukietu! Paznokietki Dziewczynki maja przeurocze, a ja przy okazji pochwale Ci sie ze mam w domu przyszlego "meskiego" makeup artist. Jak sie dorwie do kuferka z kosmetykami mamy to trenuje na sobie;)Oj bardzo sie tatusiowi nie podobaly jego jokerowe czerwone usteczka!;)
    Pedze do skrzynki odpisac na maila:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten bukiecik bardzo mi się podoba!Uroczy!
    Dziękuję z całego serca za odwiedzinki oraz wspaniałe słowa,które dodają mi twórczych skrzydeł.To takie miłe.
    Życzę wspaniałego tygodnia.Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo dziękuje z całego serca za wspaniałe zyczenia dla mojej Gwiazdeczki :-) ostatnio tak "ulepszyłam" przegladarkę że nie mogłam umieszczać komentarzy ale dziś nadrabiam :-) i dziękuje za pamięć! Pozdawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bukiecik słodki :) Ale te łapki są słodsze....jak ja lubię takie małe rączki....szkoda tylko że tak szybko rosną.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...