środa, 11 maja 2011

UROCZYSTY DZIEŃ KOMUNII

I kolejne słodkie bukiety komunijne. A troszkę ich powstało w ostatnich dniach. Tak się akurat złożyło, że wszystkie są dla dziewczynek. Wszystkie są z żelków i pianek. Są podobne, ale nie ma dwóch identycznych. Nawet się ostatnio głośno zastanawiałam, kiedy mi się skończą pomysły na "żelkowy bukiet komunijny dla dziewczynki"... Ale póki co nie narzekam - wena spływa w odpowiednim momencie ;-) Od razu ostrzegam - będzie dużo zdjęć. 

Pierwszy bukiet, który Wam pokażę, powędrował do Magdy z Zaczarowanego Szydełka. Część z Was już pewnie widziała te "kwiatki" - Magda pokazała je wczoraj na swoim blogu - teraz moja kolej. A zatem tadam, bukiet numer 1:







Bukiet numer 2 stał się pretekstem do bardzo miłego spotkania (nareszcie, po miesiącach prób się udało), ale nie będę się wdawać w szczegóły, tylko od razu przechodzę do rzeczy:







Jak się przyjrzycie dokładniej zdjęciom bukietu powyżej, to dostrzeżecie kawałek ściany, która kiedyś była turkusowa...
W bukiecie numer 2 i 3 zrecyklingowałam zaproszenie, które wieki temu dostaliśmy. A bukiet numer 3 to tak zwana "szybka piłka" - szybki telefon, szybka rozmowa i szybka realizacja. Bukiet powstał na poniedziałkową "pokomunijną kawę". Jest to bukiet w wersji mini.







Bukiet numer 4 prezentuje się tak:




A tu bukiet numer 5:



I wreszcie ostatni dzisiaj, ale nie mniej ważny ( i z tego co wiem ma wyjechać zagramanicę...), bukiet numer 6:




Może ktoś się pokusi o jakiś ranking? Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii. Ale niezależnie od tego, w każdy bukiet wkładam cząstkę siebie i swojego serca, przelewam pozytywne fluidy - i mam nadzieję, że to widać i czuć.
Lecę pakować nagrody w candy do wysyłki... Miłego dzionka :-)

14 komentarzy:

  1. wszystkie są niesamowite!! :)
    Dla mnie wygrywa nr 4.. i 6... i... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dam rady wybrać tego naj....niestety podobają mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przez Ciebie coraz bardziej chodzi mi po głowie bukiet z lizaków:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuzanko, dziękuję :)
    Jelonko - czemu niestety? ;)
    Ines - mam taki lizakowy w planach tylko nie mam na razie dla kogo zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu o ranking sie nie pokusze- WSZYSTKIE piekne.Calusow 102.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie sliczne ale mnie najbardzie spodobaly sie 1,3 i 6 :))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle wszystkie piękne ale mini... sama słodycz :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewus! Wszystkie stoja na najwyzszym miejscu podium! Sa bezkonkurencyjne za sprawa Twojej mistrzowskiej reki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, dziękuję za łechtanie ego (ma się świetnie dzięki takim komentarzom) :)
    Asieńko, dzięki, takie opinie bardzo pomagają :)
    Lusiaczko, mini jest też i moim prywatnym faworytem ;)
    Oleńko, jak zwykle lejesz balsam na moją duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja tylko przytaknę za innymi - wszystkie są piękne, a na żywo nabierają jeszcze większego uroku :)

    to się napracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie piękne i smaczne:)
    A jakbym miała wybrać to hmmmm... nr 4! Bo jest taki delikatny i biały - idealny na uroczystość pierwszej komunii świętej.
    I mam tylko nadzieję Ewo, że za 7 lat, jak moja córka pójdzie do komunii to będzie możliwość zamówienia u Ciebie takiego bukietu!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och Pauluś, też mam taką nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wchodząc tu zastanawiałam się skąd bierzesz tyle cudownych pomysłów. Ale piszesz, że masz ich nadal mnustwo więc...jestem w tym większym szoku. Podziwiam bo wszystkie są rewelacyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...