piątek, 27 maja 2011

MAŁA WIELKA WOJOWNICZKA

Staraj się dostrzec promyk światła tam, gdzie inni widzą tylko ciemności

— Paulo Coelho
Podręcznik wojownika światła



Pewnie znacie historię Amelki walczącej z białaczką. A jeśli nie znacie to poznajcie klikając o tu. Ja dowiedziałam się o niej po niteczce - od posta Alexandry przez aukcje blogowe i Delfinę. Być może zechcecie się przyłączyć. Ja przeczytałam - i wzruszyłam się. Amelka to rocznik mojej Oli. Na dodatek tak samo na imię ma moja chrześnica. A jeszcze do tego niedługo ma urodzinki. Za dużo tych "zbiegów okoliczności". Pozstanowiłam wysłać prezent - może zdąży dojść do Dnia Dziecka...?
Nie wiem, czy Amelcia może ze względu na chorobę zjadać takie słodkości, ale postanowiłam zaryzykować. Poza tym zrobiłam (ja!) kartkę. Scraperka ze mnie żadna, nie mam takich fajnych papierów ani narzędzi, ale jest to mój pierwszy raz a włożyłam w to wiele serducha. Daleko mi do ideałów, które u Was oglądam. Nie bądźcie zbyt surowe w ocenie. 
Prócz tego w paczce znajdują się inne upominki, ale tego już nie będę ani pokazywać, ani mówić - niech to będzie moja słodka tajemnica osoby darującej :-)




9 komentarzy:

  1. CUDO - Ewuś cudo!
    Pięknie piszesz - wzruszyłam się :)

    Karteczka piękna, super trawka i biedroneczki.

    Postaram się napisać więcej wieczorem, zrobiłam mała przerwę od pracy :)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku Ewa, wielkie dzieki! Zmieniłam przeglądarkę jak radziłaś i podziałało! Mogę komentować pod swoim nickiem!
    Strasznie Ci dziękuję!

    A te Twoje słodkie bukieciki są fantasryczne! I karteczka też super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka radosna i słodka, jak bukiet. Na pewno sprawisz tym radość Amelce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję bardzo za odwiedziny na moim blogu :) Będzie mi oczywiście bardzo miło jeśli będziesz zaglądać częściej . Faktycznie córki mamy równolatki w dodatku Twoja córcia ma piękne imię ( zwłaszcza ,że ja też jestem Ola :) ) i jeszcze śląsk nas łączy . Z całą pewnością ja będę u Ciebie stałym bywalcem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. SLodka,radosna karteczka i bukiecik.Na pewno bedzie iskierka radosci w oczkach Amelki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięna kartka! Taka radosna, na pewno wywoła uśmiech u Amleki :) Myślę, że bedzie mogła skosztować słodkości z Twojego bukietu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuś ty ze Śląska?? A skąd?? Ja spod Tych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A prezenty śliczne :) Na pewno poprawisz humor Amelce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mnie wzruszyłam ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...