niedziela, 15 maja 2011

PERŁOWA WAROWNIA

Dzisiaj święto-pracowicie-biesiadna niedziela u mnie. Bo i dzień święty wyświęciłam, i nadrobiłam trochę zaległości porządkowych z tygodnia (trudno, niech to będzie moja pieśń pochwalna niedzieli) i zorganizowałam majówkowego grilla w gronie kameralnym (z bratem Męża i jego dziewczynami) - pod dachem, bo pogoda nie sprzyja, poza tym grill jest elektryczny (i ma moją ukochaną opcję czyli raclette). Po czym położyliśmy z Mężem nasze Sreberka Żywe do łóżeczek, posprzątaliśmy po "majówce", a ja dokończyłam "alkoholowe" bukiety po napięciem, które niebawem Wam pokażę. A teraz to troszkę mnie łapki od tych "kwiatków" z procentami bolą, więc poodwiedzałam znajome Duszyczki na blogach, dopisałam się do candy u Curiously (Wy też możecie o tu <klik>) no i po tym przydługawym wstępie przechodzę do tematu posta.

Obiecałam wczoraj kolejny zamek - no i słowa dotrzymam. Tym razem jest to prezent "dodatek do koperty" od ojca chrzestnego dla małej Amelii. Jest podobny do tego narodzinowego, tylko kolorystyka z racji okazji (czyli chrztu świętego) jest nieco inna.





Mam nadzieję, że widać perłowy połysk kopuł wieżyczek. Zdjęcia robiłam "na szybko" przed przyjazdem Klaudii, która zameczek zamówiła. Na dworze ciemno było, z lampą nic nie było widać, więc jest jak jest. 
Zbliżenia:




Widok z lotu ptaka:



I wreszcie zamek zapakowany do wręczenia:


Ciekawa jestem, który z zamków podoba się Wam bardziej: ten perłowy czy "biedronkowy"? Koniecznie napiszcie :-)

17 komentarzy:

  1. mnie chyba bardziej podoba się biedronkowy, ale oba to mistrzostwo świata :D a z tym linkiem to wcześniej tak robiłam, ale nie działało. okazało się, że coś tam głębiej w ustawieniach trzeba było pogrzebać :) I zamieściłaś info o candy w poście, więc możesz zostawić drugi komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa są śliczne i pomysłowe, mnie jest trudno wybrać ładniejszy;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm ciezki wybor:) Obydwa super i oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  4. obydwa są śliczne ale na chrzciny wybrałabym perłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba piekne:))ale jakbym miala wybierac to wolalabym Biedronkowy:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Z racji "posiadania" Dziewczynki bardziej mi przypadł do gustu perłowy.. jest jak marzenie.. a ja zdradzę, że zaczęłam zamek dla mojej Gwiazdki ale "moimi" technikami robiony i zdobiony. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewus mi rowniez trudno wybrac, bo oba zamczyska urodziwe i pomyslowe! Dziekuje za wizyte i mily komentarz. Wybacz te moja "cisze na blogu". Przyczyna jest taka ze nie dzialam rekodzielniczo ostatnio i nie mam za wiele do pokazania. Orientalny wpis "dojrzewal" przez kilka tygodni.... Ogolnie rzecz ujmujac, moja wena sobie chyba na wakacje pojechala;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejjjjjjjjjjjjjjjjjj!
    jak Ty to robisz?:)
    Są cudowne, piękne i przepiękne!
    Brak mi słów.
    Oba są niepowtarzalnie urocze!
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny, wszystko idealnie do siebie pasuje ;)MAGDA

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam pojęcia,który bym wybrała - oba są cudowne! I niezwykle oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownosciowy zameczek :D czy mogę zapożyczyć pomysł, jak będzie mi potrzebny??

    OdpowiedzUsuń
  13. Vernon - nie ma sprawy, buduj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o rany ale to śliczne , ma Pani Boskie pomysły .... a trafiłam przypadkiem , no nie zostaję dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufam, że nie ma przypadków :)
      Proszę się rozgościć :)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...