poniedziałek, 23 maja 2011

SYMBOLICZNIE

Jako słodki dodatek do prezentu. Na Dzień Mamy. Miało być z fioletem i* / lub* (*niepotrzebne skreślić)  z różem. No to jest z jednym i drugim. Jest błyszcząca organza w odcieniu fioletu, wściekle amarantowa krepina i fioletowa satynowa wstążka. Oprócz tego delikatny symbol miłości, króciuteńka dedykacja w srebrze i cząstka mojego serducha. Tym bardziej, że tą konkretną mamę znam osobiście :-)




A dla mojej Mamusi i drugiej Mamy (czyli Mamusi mojego Ślubnego) kompletnie nie mam pomysłu... Szewc bez butów chodzi? Chyba tak...

P.S. Szykuję pewną niespodziankę dla Was, moi Goście, Bywalcy i Zaglądacze. Aaaaale o tym w następnyyyyyym poooooooooście :-) Może nawet... dziś?

9 komentarzy:

  1. Piękne połączenie różu z fioletem :)
    Jak to nie masz pomysłu? Cudeńka tworzysz i na pewno coś wymyślisz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja czekam na tą niespodziankę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zeżarłabym wszystko co pokazujesz .. jak pójdę na odwyk słodyczowy to nie wiem co zrobisz ... inaczej mogę zeżreć monitor:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje bukiety powodują że budzi się we mnie bestia łakomstwa. Ojjj kusisz kusisz. Twój bukiecik już zniknął :( podkradany przez moich łasuchów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam moje ulubione trufle :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na fuksjowo! Uwielbiam te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja produktywność stale mnie zadziwia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest mój ulubiony bukiet! :) Strzal w dziesiątkę z zawartością! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...